יריב רינות לוגו

כל מה שצריך לדעת על מתיחת פנים

מתיחת פנים מתאימה לאנשים בגילאי 30 ומעלה, עם קמטים ועור נפול. זה יכול לשמש גם כדי להידוק עור רפוי לאחר ירידה במשקל. הניתוח לא מתאים לכל אחד. אנשים רזים מדי או שירדו הרבה במשקל לא יוכלו לעבור את הניתוח כי הוא לא יהיה יעיל עבורם.

מתיחת פנים היא הליך קוסמטי המחזיר לאדם את היופי הטבעי ומשפרת את מראה העור על פניו. זה מהדק את העור ומסיר קמטים. ההליך יכול להיעשות בשתי דרכים: ללא ניתוח וניתוח. 

מתיחת פנים ללא ניתוח היא הסוג הנפוץ ביותר של מתיחת פנים וכוללת חומרי מילוי ניתנים להזרקה או העברת שומן. טיפולים אלו זולים יותר מניתוח, אך יש להם מגבלות משלהם – ניתן להשתמש בהם רק לתיקון בעיות קלות, כמו קמטים סביב העיניים או הפה.

 ניתן להשיג מתיחת פנים באמצעות טכניקות שונות, כגון אנדוסקופי (באמצעות חתכים קטנים) או ניתוח פתוח (עם חתך גדול). סוג ההליך בו נעשה שימוש תלוי בגיל, במשקל ובהיסטוריה הרפואית שלכם. ניתוח יקר יותר ממתיחת פנים לא ניתוח, אך יש לו אחוזי הצלחה גבוהים יותר וניתן להשתמש בו לטיפול במקרים חמורים יותר של הזדקנות העור.

היתרונות של מתיחת פנים 

כשזה נוגע להליך מתיחת פנים, השאלה הגדולה מכולן שישר עולה היא "האם זה שווה את זה?". ובכן, כשמדובר בהליך מתיחת פנים איכותי המבוצע כראוי ע"י איש מקצוע מיומן, היתרונות שתוכלו להרוויח הם רבים. להלן סקירה מהירה של היתרונות של מתיחת פנים:

– זה יכול לשפר את ההערכה העצמית ואת רמות הביטחון העצמי שלכם

– זה יכול להפחית את הסיכון שלכם לפתח בעיות בריאות חמורות, כגון דום נשימה בשינה, מחלות לב, סוכרת, לחץ דם גבוה ועוד

– זה יכול לעזור לכם להרגיש יותר מושכים ועם ביטחון עצמי במסגרות חברתיות

-זה יכול לגרום לכם להיראות צעירים יותר