יריב רינות לוגו

המדריך האולטימטיבי לבחירת פודרה הנכונה עבורך

פודרה היא אחד דרך הפופולרית ביותר ליצירת מראה קורן. היא קלה יותר וטבעית יותר מאשר בסיס נוזלי. פודרה גם נותנת גימור מט המושלם לעור שמן. פודרה עדיפה גם לאנשים עם עור יבש מכיוון שהם מספקים גימור מט שאינו נצמד לכתמים יבשים וגורם להם להיראות גרוע יותר ממה שהם כבר נראים.

פודרה הוא סוג של בסיס איפור שמגיעה בצורה של אבקה רופפת. פודרה שמים על גבי בסיס נוזלי או קרם כדי להגדיר תווי פנים ולהפחית את מראה הנקבוביות.

פודרה היא מוצר קוסמטי המורכב מאבקה דקה ויבשה. הוא משמש להגדרה או הסרה של איפור, כמו גם להיגיינה אישית. פודרה יכולה להיות מורכבת ממרכיבים רבים ושונים וניתן להשתמש בה בדרכים שונות. הסוגים הנפוצים ביותר הם פודרת פנים, שמקבעת את האיפור ומעניקה גימור מאט; סומק, שמוסיף צבע; וצללית, שנותנת צבע לעפעפיים.

בחירת פודרה נכונה יכולה להיות קשה מכיוון שיש כל כך הרבה אפשרויות זמינות היום בשוק. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת פודרה , כגון סוג העור, רמת הכיסוי וטווח המחירים.

הצעד הראשון בבחירת פודרה הוא לזהות איזה סוג את מחפשת:

גימור מט או מבריק?

בקרת שמן, כיסוי מלא, כיסוי קל או טבעי?

העדפת נוסחה (רופפת או דחוסה)?

סוג עור/גוון עור?

ישנם סוגים רבים ושונים של אבקות הזמינות בשוק כיום. חלקם יקרים יותר מאחרים אבל לכולם יש יתרונות וחסרונות משלהם. מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים ומותגים שונים, זה יכול להיות קשה למצוא את המותג המתאים לך. אנו מקווים שמדריך זה יעזור לך לקבל החלטה מושכלת בעת בחירת פודרה בשבילך.

בשביל לשמוע עוד על פודרה של מק הכנסי לקישור!