יריב רינות לוגו

האם האמנות היא יותר ממה שנראה לעין?

רבים הם האנשים שמתייחסים לאמנות כאל עוד תחום נישתי בעולם. לא מעט אנשים מזלזלים באמנות, ואינם נוהגים לרשום את ילדיהם לחוגי אמנות שונים, או להאמין בהם שיצליחו בתחום. הרבה כבר נאמר על האמנות לאורך השנים, אבל האם מה שאתם יודעים על האמנות היום הוא כל מה שיש בה? יצאנו לבדוק וחזרנו עם תשובות שיפתיעו אתכם מאוד.

בשביל אמנות מוצלחת צריך להעז

תחום האמנות הוא אכן לא תחום שנתפש בתור תחום רווחי, ולכן אנשים רבים מהססים להיכנס אליו, על אף שיש להם כישרון גדול. התעוזה היא בסיס ההצלחה בתחום האמנות, ולכן בלעדיה באמת חבל לחלום עליה חלומות גדולים.

רבים מהאמנים שחרטו את שמם על דפי ההיסטוריה החלו בסטודיו קטן וחשוך בפרוורי אירופה, ומצאו את עצמם גדלים לאט לאט לממדי הצלחה אחרים. ללא אותה התעוזה, היו אותם אמנים נשארים במרתפים הקטנים והחשוכים שלהם, מבלי שיצירותיהם ישנו את העולם ויהפכו אותו למה שהוא היום.

לא לאבד אמונה בדרך להצלחה

אנשים רבים עלולים להרים ידיים בדרך להצלחה שלהם, אחרי כמה תשובות שליליות שהם יקבלו בדרך. כן, ההצלחה אינה תמיד מתחילה בגדול ומשתלטת על העולם, להיפך – לרוב תהיה זו דרך פתלתלה ומלאה במכשולים עד הרגע שבו תתרחש ההתפרצות הגדולה. מילת המפתח השנייה כאן היא התמדה, וגם היא חלק בלתי נפרד מהדרך.

רוצים לקרוא עוד על יריב רינות? היכנסו לכתבה הבאה.